Subscribe News Feed Subscribe Comments

Party!

Igår var det ju då den efterlängtade festen, som nog de flesta som följer denna blogg har hört om ;)

Jag hade huset för mig själv så Elli kom hit redan under dagen. Vi käkade middag runt fem, då vi även började små dricka x) Vi tjoade på här hemma och väntade på Harila som kom hit runt åtta :) Vi hade våran lilla miniförfest här hemma innan vi runt nio gick till coop för att köpa läsk och sen vidare till Jossan och Carro;D När vi kom dit var det inte så jätte mycket folk, men allt eftersom droppade det in fler. Efter ett tag gick jag och Elli hem igen för att hämta mer dricka till oss och Harila. Det gick väl inte i rekordfart och när vi kom tillbaka var det fullt med folk :) Dröjde inte allt för länge innan Linnéa och hennes kompisar dök upp;D Under slutet av kvällen var det två från festen som fastnade i en hiss, båda har klaustrofobi så det var mindre kul -.- Dom tog sig iallafall ut till slut, efter att ha suttit där inne ett bra tag ;P Sen fortsatte festen som vanligt och vi drog hem runt halv tre kanske. Jag och Elli drog hit för att sova, vi hade tänkt ha en egen liten efterfest men vi somnade runt fyra. Jag hoppas det blir fler sådana kvällar;D Tack Jossan och Carro :) <3
Jag lägger upp bilder från kvällen=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates