Subscribe News Feed Subscribe Comments

Skola idag, inte den mest ansträngande dagen om vi säger så ;)
Drog sen på stan med Linnéa, Martina, Emma, Mia och Harila en stund innan jag och Harila gick för att möta Kim :) Gick på några sportaffärer för att hitta såna där tighta löparbyxor, omöjligt att hitta några som jag tycker om -.- Fick dessutom veta att syster tagit med sig danshottisarna till Malmö och att hennes kompisar har mina dansbyxor, iiiisch! Sååå jag nu har jag något att lägga nästa studiebidrag på, tjohoo -.- Men men, Harila började iallafall 14, då gick jag och Kim och satte oss på ett fik dit även Marcus kom, det var super trevligt :) Drog hem runt 15 nångång, när jag kom hem hade jag fått det bilderna som jag beställt från Madonna konserten :) 4 bilder på henne från konserten och en affisch, svin fina :) Gick dock på 200kr med frakt och allt, men jag ska inte klaga. Ikväll blir det slökväll, möjligtvis en promenad med Harila=)
Fick idag sms om att vi har Kickoff i morgon, jag är inte så jätte pepp men det ska nog bli kul :) Verkar inte som om många alls från mitt lag ska dit. Kommer dock inte sova över som det är tänkt, jag drar hem på kvällen ist =) På lördag blir det fest hos Jossan och Carro, jag längtar som bara den! Nu ska jag sluta skriva, ciiiaaaoo :)



Jag ids inte..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates