Subscribe News Feed Subscribe Comments

Snart vinter

Jag satt och läste i Harilas blogg nyss, hon hade skrivit en sammanfattning om sommaren och fick mig att tänka på hur snart det är vinter.
Denna sommaren har varit den bästa någonsin, trots att även en hel del tråkiga saker hänt. Jag har varit i Mallorca, Göteborg, sett Madonna, varit med kompisar, lärt känna nya kompisar, varit på festivaler, festat, träffat Anders och bara haft allmänt kul. Livet har verkligen lekt:) Nu är det höst och snart vinter. Det blir att träna, umgås med kompisar(dock inte lika mycket eftersom man inte orkar släpa sig ut i kylan), gå i skola, åka slalom och massa sånt. Kvällarna när man ses hemma hos någon för att sedan dra in till stan och hitta nå roligt folk kommer jag sakna, på vintern är nästan ingen ute. Man måste alltid ha någonstans att vara, vilket ofta är lite tjorv. Sååå! Jag vill ha sommar, ni anar inte hur mycket jag längtar till nästa. Denna har varit underbar, men nästa ska bli ännu bättre :) Men än går det att vara ute så jag passar på ;D

Under sommaren har jag varit med Elli och Harila nästan hela tiden, dom drog ut mig när saker var tjorvigt osv, ni ser till att hur ledsen man än är före man far hemifrån kommer man alltid hem med ett léende på läpparna, sötnosar:D Nu ska jag äta glass och bli tjock :) Hejdå!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates