Subscribe News Feed Subscribe Comments

Onsdag

Sitter här och nöter Madonna. Lyssnade nästan aldrig på Madonna före jag for och såg henne men nu i efterhand tycker jag ändå om endel av hennes låtar : ) Speciellt dom hon körde på Ullevi. Grejen är bara att låtarna inte alls är lika bra när man lyssnar på henne nu. Dom lät inte likadant på Ullevi, dom var smått omgjorde och dom var sååå mycket bättre. Men men, jag får nöja mig ;)

Hade praktik idag, suttit och pysslat på med pärlor.. xD Kämpig dag ;) Slutade tre, for hem och pluggade innan jag slängde i mig mat och gjorde mig klar för träning. Precis när jag ska åka upptäcker jag att träningen börjar 20.00 och inte 18.00 som jag trott, hade alltså två timmar över-.- Tänkte plugga matte som jag fortfarande är efter i men jag lyckades väl inte sådär jätte bra, blev att sitta och snacka med Harila istället. Jag vill åka till Mallis nu ;O Orkar inte vänta till juni, är dock sjukt härligt att ha något att längta till hela vintern. När man sitter och fryser i 20- äre bara att börja räkna ner.

I morgon är det orientering, känns galet segt -.- Jag och Martina ska springa långa banan, blir spännande att se hur de går ;) Nåja, träning nu! Tjingeling

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates