Subscribe News Feed Subscribe Comments

Grattis, grattis och grattis :D

För precis 17 år sedan föddes en flicka vid namn Ellinor Spegel. Hon var till början en elak liten prick men blev till slut bäst i världen ;)

Jag och Elli möttes för första gången när vi började sexårs, vi var kompisar ibland men för det mesta ovänner. Jag glömmer aldrig gången då jag fick världens fetdiss av henne. Vi hade varit med varandra en dag och bestämde att vi skulle ses dagen efter också. När jag skulle följa med henne hem dagen efter sa hon att vi inte alls skulle vara med varandra och där stod jag ensam utan någon hämtning ;) Jag bestämde mig för att inte prata med henne mer. Sexårs tog slut och där med även min och Ellis kontakt eftersom vi började i olika klasser. Jag pratade inte med henne på fyra år. I femman började jag i hennes klass igen, jag pratade väl med henne men vi blev inte speciellt bra kompisar. Jag tyckte Elli var en tönt och hon tyckte jag var en fjortis x) När vi började sexan valde både jag och Elli tyska, vi var dom enda tjejerna i klassen som hade det och det betydde att vi inte längre hade något val. OM vi inte ville gå ensamma till stora hemska högstadieskolan, och det ville förståss ingen av oss. Vi pratade mycket på tyskan och kanske nån gång på fritiden, mer än så blev det inte förren högstadiet drog igång. Vi hamnade i samma klass och började åka med varandra till skolan eftersom vi bor på samma gata. Vi började umgås en massa och umgicks jätte mycket fram till åttan då vi blev ovänner. Vi bråkade bland annat om vilken väg vi skulle gå till skolan och orkade till slut inte med varandra, så mogna var vi:) Under åttan hade vi väldigt dålig kontakt men i nian drog det igång igen :) Sen dess har vi umgåts jämt och hon är verkligen som en syrra x) Detta var min lilla Elisa och Elli historia, GRATTIS ELLI DU ÄR BÄST I VÄRLDEN ÄLSKADE VÄN :D <333
Min dator är störd och bilderna går inte att vända hur mycket man än försöker, ni får vicka på huvudet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates