Subscribe News Feed Subscribe Comments

Helg!

Sitter inne och gör absolut ingenting, såå jag tänkte att det var prefekt att blogga ;)

Fredagskvällen spenderades med Harila, Elli, Jens, Emil, Emil B och Kim ^^ Vi drog runt ett tag på hertsön innan vi till slut hittade en liten fest där det var lite känt folk. Vi var där i nån timme innan vi drog, alla var så sjukt trötta så vi var hemma runt tolv.

Igår gick jag upp redan nio eftersom en snubbe som heter Anders skulle komma med bussen redan 10.25, plågsamt.. xD Haha, men det var trevligt och eftersom han kom så tidigt hann vi umgås lite extra ;) Kan dock inte påstå att vi var allt för aktiva. Vi gick typ till Minimart och köpte ägg ;) Runt 18 drog vi in till stadsparken för att se Elli dansa på kulturnatten ;D Vi mötte även upp Harila och hennes loverboy som gjorde oss sällskap där :) Efter det drog vi till Harila där jag hämtade min tröja, sen for jag och Anders hem och bakade en vaniljkaka av våra ägg. Sen la vi oss och skulle se Rainman som jag lånat av Jenny, jag somnde dock så fort som vi slagit på filmen. Klantade mig lite före vi lagt oss igår. Skulle resa mig från sängen för att gå och snacka med min mor, när jag reser mig upp ramlar mobilen ut ur fickan och landar i kattvattenskålen! Såg bara hur det bubblade till i skålen, isch. Men den funkar iallafall :D Hur mycket har inte min mobil fått utstå? Tappar den i golvet säkert en gång per dag, om det räcker x) Har tappat den ute i snön, den har blivit påkörd, har tappat den i en balja full med vatten och nu i en vattenskål och den funkar? Heeelt otroligt tycker jag xD

Idag vaknade vi typ halv ett, vi såg slutet på Rainman som inte Anders såg i natt sen har vi typ inte gjort något mer.. xD Vi skjutsade han till ett ställe där han skulle möta upp sin bror runt fyra, sen for vi till några bekanta som firade Kurt som fyllde år :) När vi kom hem gick jag på promenad med mammi och nu sitter jag här ;) Tjingeling!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates