Subscribe News Feed Subscribe Comments

;O


Jag fick en mindre chock när jag klädde av mig för att sova igår. Hade under dagen på mig ett par blå jeans som jag köpte för 150kr i Mallorca. Funderar på hur nyttigt det där kan vara för huden? Tog mig en bra stund innan jag kom på varför mina ben var blå iaf. Fick skrubba ordentligt innan jag fick bort det-.-

Idag har jag varit med Harila, vi gick till Gültza där jag lämnade mitt licenspapper. Började självklart regna på hemvägen, mindre mysigt men som tur var fanns Max i närheten ;) Vi ställde oss där en stund innan vi fortsatte hemåt. Gick hem och käkade och nån timme senare dök Harila upp här :) Vi satt och kollade på lite bilder och pratade om Mallorca resan som jag tills nu inte nämnt här. I förrgår sa mor och far att dom hittat billiga resor till Mallorca, en resa på två veckor som dom ville boka. Jag och Harila har tidigare pratat om att hon ska följa med dit dock var det påväg att uteslutas eftersom vi planerar att åka som volontärer till Thailand i två veckor, som vårat projektarbete. Jag hoppas Thailand resan blir av, men Mallorca blir det iaf ;D Sjukt kul. Hon stannar dessutom två veckor, tidigare pratade vi om en. Kan det bli bättre?:D Mallorca i två veckor tillsammans men en av sina bästa vänner:') Såååååååååå kul! Vi bokar ikväll eller i morgon, sen äre bara att börja nedräkningen ;) Resan blir mest troligt i juni så även i år missar jag skolavslutningen ;/ Vi får har våran egna lilla skolavslutning där ;)


Vänner är som stjärnor, dom syns inte alltid men man vet att dom finns där. Lisa du är bäst:)<3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates