Subscribe News Feed Subscribe Comments

Klar!

Nu är jag klar med min nya design!:) Jag hoppas ni gillar den, jag älskar den. Den är lite typisk "Elisig" ;) Tog sin lilla stund att fixa. Dessutom raderades min Totalt-antal-besökare räknare bort, det var lite synd. Har dock gjort en ny så nu är det bara att börja om :)

Kan även passa på att skriva lite om min intressanta dag, jag har varit i skolan där jag var gryyyyymt trött. Efter skolan var jag med Elli en liten stund och började fixa designen på bloggen, sen typ fyra idag har jag sysslat med det ;) Blir att dra ut med Harila på en promenad runt nio, skööönt!

Jag lägger upp en bild på mig och Lisa när vi står på Ullevi och väntar på att Madonna ska börja och en film som Lisa filmade just när hon hade börjat :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates