Subscribe News Feed Subscribe Comments

Kom precis hem efter att ha varit hos Elli någon timme. Klantade mig lite smått när jag påvägen hem höll på med några hopp. När jag skulle landa fanns mina fötter helt plötsligt inte där så mitt knä och mobilen som jag hade i handen fick ta smällen. x) Jag klarade mig dock undan med ett litet skrapsår och mobilen höll. Jag måste dock skratta när jag tänker på hur flummigt det måste ha sett ut xD
Idag var det som vanligt skola, omvårdnads hela dagen ;D Jag tycker dagarna går så snuskit fort nu för tiden, det var nyss helg och är snart helg igen! Under första lektionen satt jag och tänkte på allt som inte hade med skola att göra och kom helt plötsligt på att jag ska klippa mig för de 500kr som jag tjänade på att klippa några bekantas gräsmatta. Såå när jag slutade drog jag först förbi bilden och hämtade min lergubbe innan jag for förbi Hairteam(där jag alltid klipper mig) och bokade tid ;D Tiden fick bli 12.45 i morgon. Jag brukar alltid vara för snål för att klippa mig hos frisörer i stan, dels för att min syster är duktig på sånt men även för att jag hellre shoppar upp pengarna. Men ibland måste man skämma bort sig lite när det gäller såna saker också, tycker jag. Det aboslut bästa med att klippa sig hos frisör är när dom tvättar håret, man får alltid såndär härlig hårmassage, mmmmh(:
Efter skolan var jag iallafall med Elli, jag färgade mormors hår ;D Sen drog jag till Elli en stund och kom precis hem=) Jag vet inte om jag ska duscha eller käka glass nu, men det lutar åt att äta glass eftersom pappa råkat köpa hem min favorit glass. Som jag tyvärr har lite svårt att hålla fingrarna ifrån..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates