Subscribe News Feed Subscribe Comments

Varit sjuk hela helgen, har nästan klättrat på väggarna fram till igår kväll då jag tog mig ut på en trevlig liten promenad i kylan ;> Är iallafall nästan frisk nu så jag drog till skolan i morse, hade omvårdnads och samhälls, kom under omvårdnads lektionen på att vi skulle ha idrott som jag inte kunde vara med på, vilket betydde att jag skulle ha 3,5 h hål innan jag slutligen skulle ha en lektion som vi skulle se slutet på en film, jag har missat en timme av den filmen så det kändes smått meningslöst att se slutet. Pratade med min lärare och hon sjukanmälde mig istället eftersom jag ändå var förkyld. Så kan man också komma undan ;) Slutade alltså halv elva och gick in till stan med Lisa Lind för att söka julklappar, upptäckte dessvärre att min plånbok inte var med, så suget efter att shoppa försvann ganska fort. Följde iallafall med på Lisas äventyr efter att hitta julklappar, spännande ;) Drog hem runt halv tolv och nu sitter jag här och ska egentligen plugga. Problemet är att jag aldrig lyckas koncentrera mig på dagen, plugga gör jag bäst på kvällen/natten.


Nåja, bilden som jag skrev om i förra inlägget lägger jag upp här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates