Subscribe News Feed Subscribe Comments

Vill börja med att nämna att det idag är ett år sedan Denisé Markström gick bort, en tjej som egentligen skulle ha gått i klassen som jag går i. Jag hann tyvärr aldrig lära känna henne eftersom jag började i denna först för några veckor sedan. Hela klassen sörjer och det känns så fel att jag inte har några minnen av henne. Vila i frid Denisé.

Små jobbig dag idag, vaknade upp seg som bara den. Gick upp.. möttes av pappa som berättat att dom varit och skrotat bilen. Jahaa... sa jag och frågade varför. Han svarar: För Linn har krockat i morse. WHAT?!?!? Som tur var lät det värre än det var, hon hade bara känt av lite i ryggen, men annars är hon heeelt oskadd : ) Bilen är på skroten och vi måste ha en ny bil, men sånt går att köpa. En ny syster.. kan vara lite svårare att fixa fram. Satt sen och degade som bara den, sen kom några släktingar på besök. När dom åkt käkade vi middag och sen drog jag till örnäset för att möta upp Rebecca. Gick en sväng på coop där hon köpte några julklappar.. ;) Kom på att vi skulle hyra film så jag hyrde Taken som jag velat se ett tag. Gick hem till henne och såg den, och ojojoj säger jag bara! Grymt bra film :D Var inte en minut lugn, hände saker nästan hela tiden. Tog iallafall bussen hem sen, små slö kände man sig eftersom jag bor typ 2 km bort : ) Var hemma en snabbis sen gick jag till elli och gav henne julklappar. Själv fick jag två par trosor och en påse choklad av henne, den tanten vet vad jag behöver ;) haha. Drog hem vid halv elva och nu slöar jag som aldrig förr. I morgon är det julafton! Godnatt : )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates