Subscribe News Feed Subscribe Comments

Vaknade som sagt runt tolv idag och min buss gick inte före tre, så jag roade mig med att duscha, sminka upp mig och fixa håret så jag kände mig fin. Jag fixade till och med till mina ögonbryn, hör och häpna ;) Första gången på jag vet inte hur länge. Sen kom jag på att jag kunde försöka ta en bild på mig själv, som en ny visningsbild. Men lyckades jag? Nej, hur många jag än tog såg jag förjävlig ut, fastän jag faktiskt hade fixat till mig.. -.- Sååå var till slut klok nog och gav upp ;) Det blir alltså ingen ny visningsbild på väldigt länge, hoppas jag. Och eftersom det inte blev någon på mig, får jag lov att lägga upp en på en annan person.. jag nämner inga namn, lillplutt :)

Dagens nästa problem var att mormor ville ha en bild på sin hund. En hund som jag fotograferat säkert 100ggr, jag lyckas dock aldrig få tummen ur rumpan för att be pappa skriva ut bilderna så hon kan rama in dom. Meeen, grejen är.. hur många bilder jag än tar tycker jag att dom ser exakt likadana ut. Jag menar, en hund gör inga miner, den ända skillnaden är att hon kanske råkar slicka sig runt munnen på en bild. Jag gjorde ett försök iallafall, men jag fick ingen vettig bild på henne.. istället lägger jag upp en annan bild som gör mig lite påmind om mormors hund, jag nämner inga namn..
Sen for jag iallafall in till stan och var med Kim, efter ett tag joinade även Elli oss. Det blev en trevlig sväng på stan, vi passade även på att se Kalle och Erik som råkade vara i Shopping :) Haha. Nåja, sen drog vi hem och spelade Band hero tills jag skulle äta. Käkade 19, drog till gymmet 20, gymmade till halv tio innan jag tog bussen hem. Väl hemma hade jag finfrämmande. Såå det var min dag :) Jag är på bild humör, och eftersom jag inte har någon vettig bild att lägga upp på mig eller min mormors hund så får ni lite gamla.

En bild från sommaren, en kväll som var helt underbar till en början, men slutade mindre kul ;/ Meen, shit happens. Eller hur?:D Bättre lycka nästa gång, jag saknar dig Carro sötnos.
En lite äldre bild från en klassresa vi gjorde i åttan, fina minnen ;> Brunhårig Elisa och blond Jenny.


Jag och Carro någon gång under högstadiet, jag blir lika glad varje gång jag ser denna bild. Har nämligen en när jag faktiskt står på skridskor, kan ju erkänna att det påminner lite om Bambi på hal is.. Denna bild visar ungefär hur aktiva vi var på vissa idrottslektioner, kan nu i efterhand få mig att förstå varför jag fick ett G som jag var så sjukt arg över :)


Småflickor på högstadiet ;)

Bild på Carro, mig och Fanny på någon middag som vi hade för att jag fyllt år.

Nåja, jag har miljoner med gamla bilder som jag egentligen vill lägga upp, men bara inte ids =) I morgon blir det iallafall IKEA med mor,far och mormor. Förhoppningsvis följer även syster med. Jag lär bosätta mig hos Skopunkten en stor del av dagen om inte jag och pappa kan åka iväg till Rajala. Ska upp nio, så borde verkligen lägga mig ;/ meen, som tur är kan man även sova i bilen : ) Godnatt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates