Subscribe News Feed Subscribe Comments

Shoppat

Har idag varit på mellandagsrean och shoppat med Rebecca. Drog in till stan vid ett, så sjuuukt mycket folk så det var jobbigt-.- Blev som tur var mindre och mindre folk ju mer klockan blev, och i slutet slapp man tränga ihjäl sig. Harila shoppade massor, mycket redan före jag kom in så jag har inte stor koll på vad hon köpt ;) Själv köpte jag 2 linnen,1 tunika, 1 tröja och en bh. Var dock bara bhn och tröjan som var på mellandagsrean, så blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Men det är lugnt, jag är svin nöjd ;) Var smått less på stan när vi begav oss hemåt runt fem, gått lagomt med pengar också, så jag kan smita iväg med Lulefans till Övik i januari :) Tog bild på tröjan och tunikan, linnerna är bara bas och bhn vill jag inte lägga upp : ) Lägger däremot upp bild på min dator, som jag fixat till lite fint^^

Har glömt att skriva att jag som julklapp av min syster kommer bli bjuden på filmen Avatar i Piteå, så vi kan se den på 3D, grymt häftigt, har aldrig varit på det förut=) Blir antingen 28/12 eller 30/12, lutar dock mot den 30/12 eftersom jag ska vara på isen på hockeymatchen som är 28nde.

Ikväll blir det nog bara slökväll, har iallafall inga planer=) Här kommer några bilder också. Ciao!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates