Subscribe News Feed Subscribe Comments

Jag är sjuk igen, suprise? Kanske inte. Skulle ha haft juluppvisning med laget idag men kan jag vara med på den? Icket. Smått less :) Blev istället att ta tag i städning idag, så snart har jag röjt upp rummet. Julfint ska det bli :) Julafton om en vecka, jag längtar inte lite :D På tisdag flyttar syster hem, det blir trevlans=) Mormor komemr även hit till veckan, älskade mormor. Känns som länge sen man såg henne sist :)

Jag har inte handlat julklappar klart än, köper bara till fyra personer i år, det är Elli, mor, far och syster. Systers är den enda som är klar, den blev klar i somras ;) Jag brukar aldrig stressa upp mig, men nu känner jag att den där lilla julstressen börja komma smygande, hoppas på att bli frisk så jag kan handla klart.

Tanken var att jag skulle fira nyår i Luleå med Joakim Gidlund, men verkar inte som om det blir så, blir det inte så drar jag nog till han i några dagar, för nu är det fan i mig dags ;) För er som inte vet är Jocke en barndoms kompis, våra familjer brukade hälsa på varandra när vi var små. Föräldrarna tappade kontakten men jag och Jocke tog upp den igen, och nu vill jag träffa min goe vän ;>

Än en gång har jag försökt på upp filmen när vi poisar, men misslyckats.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates