Subscribe News Feed Subscribe Comments

Jul;D

För er som missat det var det julafton igår ;) Svin mysig dag som alltid. Var först förbi hos farmor en sväng innan vi for hem och firade jul med mormor=) Vi käkade, såg kalle och öppnade julklappar ;) I Julklapp fick jag bland annat pois som jag så länge velat ha, bandhero, nya snygga sängkläder, en digital ram, och lite små saker :) På kvällen blev det att nöta band hero, sen pois och en promenad. Underbar julafton, minst sagt ;D

Idag har jag varit med anna på dagen, sen for jag och pappa och köpte hårfärg, sen hjälpa mamma och Elli mig att slinga det. Blev blont som alltid den senaste tiden ;) Jag är jätte nöjd, lägger upp bild sen nån gång : ) På kvällen blev det även att visa Elli pois, passade på att be henne filma, och det gjorde hon. Lägger upp ett klipp ;>

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates