Subscribe News Feed Subscribe Comments

Hallow;D

Nu ni gott folk, om någon fortfarande råkar läsa min blogg, tänkte jag iallafall sätta igång med lite bloggande igen, säkert en tidsfråga innan jag ger mig igen, emn det varar så länge det varar :) När jag börjat kolla efter när jag skrev sist visade det sig vara 11 november, shit vad tiden går fort. Men ja, jag går igenom lite snabbt. Bara ett tag efter att jag slutat med bloggen dök min syrra upp här i Luleå, för er som inte vet flyttade hon ner i Malmö för några månder sen. Vi kom hem från mormor, skulle på middag hos några bekanta och när vi kom dit satt hon där, i deras vardagsrum tillsammans med sin kompis, liten chock kanske?:D Fan va glad jag blev, saknat henne så sjukt mycket. Inte nog med det, nu ska hon dessutom flytta till luleå igen. LYCKA :D
En annan sak som hänt är att min lämplighetsundersökning som jag skickade in för ett bra tag sedan, blivit godkänd. Jag ska alltså mönstra :) Kommer bli kallad ca. 2 månader efter min arton års dag, som äger rum sista januari :) jag är jätte glad! Jag är inte 100% säker på att jag vill göra lumpen, funderar fram och tillbaka men kommer inte fram till något, men just nu lutar det mot att söka in till den om jag kommer med. Ska på en info kväll för tjejer på F21 tsm med Harila nästa vecka ;D Hoppas på att det kan hjälpa mig med att komma fram till något vettigt.
Eftersom jag ska mönstra vare bara att he sig iväg till gymmet och skaffa kort, det har jag dock inte gjort, jag "provtränade" ist ;) Blir att fara och lämna in pappret i morgon ist, sen äre bara att köra på :D När jag provtränade lyckades jag även komma ner i spagat för första gången på väldigt, väldigt många år. Jag är såhääär glad =) Jag lägger upp bild på det.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag tränar, jobbar på hockeyn, umgås och längtar till sommaren x) Ikväll blir det mys med Elli och hennes loverboy, i morgon blir det lite julbak, sen hockey och sen gym med Rebecca=)

(tyvärr LinneaF, men det blir inget långt kärleksbrev till dig, jag kom fram till att Wille får sköta det jobbet.. ;) )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates