Subscribe News Feed Subscribe Comments

Vaknade runt tolv idag, duschade och gjorde mig klar för hooockeyn! Som började runt halv tre=) När vi kom dit fick jag och Harila det glada beskedet att vi skulle poisa på isen ;> Sjukt kul, så vi gick ut och nötte pois ett tag. Sen gick vi till omklädningsrummet, jag la mig på ett bord och fick massage av både harila och moa, ett bra tag. Tungt arbete ;) Seeen käkade vi hamburgare, gick tillbaka till omklädningsrummet och sen var det dags att börja sälja matchprogram. Det gick fint, hann sälja en halvtimme innan vi som skulle ut på isen skulle in till omklädningsrummet, för att göra oss klara och sedan gå ut. Blev smått stressigt då de började introt utan att vi som körde pois var där så blev att springa ;> Bra det, eftersom jag inte hann bli nervös. Själva introt gick jätte fint och jag fixade räkningen : ) Drog direkt efter introt för att träna, var allt annat än pepp. Jag och Harila segade oss igenom våra träningsprogram innan vi tillslut segade till bussen. Nu är jag hemma ;> Skönt, blir mest troligt tidig kväll=) Natti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates