Subscribe News Feed Subscribe Comments

Klockan är 03.30 och jag när tragiskt nog fortfarande vaken, jag drog hem från Elli för att jag halv sov. Men kommer mig som vanligt inte i säng :) Har varit med Elli hela dagen, vi var även till Jenny en sväng, länge sen man träffade henne så det var lite extra kul=) Länge sen jag var med det så kallade old gang, kanske dags snart? :) Efter att ha varit hos Jenny drog vi iallafall hem till Jenny och kollade på I taket lyser stjärnorna. Haha, var så nära att börja lipa. Kunde bara tänka på hur det skulle vara om min mamma dog i cancer.. gosh-.- Drog iallafall hem vid halv tolv.

I morgon blir det hockey, ska samlas halv tre och matchen börjar först sju.. hm x) Blir iallafall riktigt kul tror jag, var ett tag sen det var match. Ska även bli medlem i Lulefans så jag kan joina dom till Övik. Så Rebecca, vad ger vi oss in på? -.- Jag är knappt intresserad av hockey. Jaja, jag ger upp med detta inlägg. Skrivit på det ett bra tag men kommer av mig, jag behöver sömn. Godnatt : )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates