Subscribe News Feed Subscribe Comments

Jag måste vända tillbaka på dygnet.. vet inte sist som jag släpade mig upp runt tio, elva för att gå upp och göra något vettigt. Planerna för dagen var egentligen IKEA, men efter att SMHI gått ut med en klass 3 varning drog vi oss ur. Seen vaknar man, kollar ut genom fönstret och upptäcker att det inte är farligt alls ute. ;) Därför satsar vi på IKEA i morgon istället ;D I morgon blir det även att se Avatar i Piteå med syster, ska bli grymt intressant eftersom jag tycker filmen verkar dålig och aldrig skulle se den om det inte vore för att hon bjuder. Dessutom säger alla att det är underbar, speciellt i 3D, så kan ju bli småintressant. Nu ska jag upp, duscha, klä mig, sen får vi se om det finns något som låter ibjudande i stan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates