Subscribe News Feed Subscribe Comments

Dagen


1 år och 9 månader med Jocke :)<3
Kanske borde skriva lite om dagen också!:)
Var i skolan, har alltid sjukt kul med tha gang ;) Haha. Nåja. Gick sen och kollade skidor, med martina, det var najs. Jag hittade guldiga skidor för 2999:- men jag ska strunta i dom tyvärr. Jag gissar på att de flesta förstår att jag snackar om slalom skidor ^^ Köpte nya pjäxor i går. Vita, svarta och rosa är dom. I love it :D haha. Nåja :D Var sen med Harila, lika trevligt som vanligt :D Vi åt kycklingburgare här;) Det var smaskens. Fyller 17 år på lördag, GLÖM INTE :D Glöm inte att kolla peter08s blogg heller ;)

Haha just det.. det hände en liten olycka med min telefo igår. Tappade den ju ute i snön för drygt en vecka sedan och den yttre displayen förstördes. Velade om att köpa en ny likadan eller att byta display. Kom i går kväll(före olyckan skedde) på att jag inte skulle byta heller. Och vad händer sen? Jo, jag går i duschen, borstar tänderna och gör mig redo för att sova. Och vad händer då?! Jo! Jag tappar den i vatten! Svin kul xD Så får väl se om den går att använda nu. Har lånat mammas nu tills vidare, men har samma nummer som vanligt :) Ska plugga lite nu! Godnatt:D

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha du har det inte lätt med din mobil ;)/Fanny!

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates