Subscribe News Feed Subscribe Comments

Grubbel...

Grubbel, grubbel och ännu mer grubbel. Jag satt och tänkte, sen kom jag på hur galet mycket jag borde ha förändras på ett år. Liksom utseendet x)
För ett år sedan:
Använde nästan aldrig smink
Använde huvvtröja, jeans/mjukisar
Hade alltid sportskor, gillade inte att kolla på skor
Hade ingen väska
Ägde knappt leggings, använde inte klänning
Nu:
Sminkar mig alltid när jag går utanför huset (dock inte om jag går 100m till Ellis hus)
Använder sällan huvtröjor och aldrig mjukisar, bortsett från hemma och hos Elli samt träningar
Använder stövlar, älskar att kolla på skor
Äger en väska, wohooo!
Använder leggings bortsett från vintern då jag fryser ihjäl. Använder även klänning!

Det är ändå lite skillnad.. Jaja, det är bra ibland :D I am happy!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates