Subscribe News Feed Subscribe Comments

Hej

Tredje inlägget för idag, jag hoppas ni orkar läsa ;) (Iofs är klockan över tolv). Ni ska få en dålig bild på min ursnygga mobil tänkte jag! Jag blir irri varje gång jag ser den. Men! Jag ska laga den och jag ska städa hemma för att slippa betala ;) Bra överrenskommelse tycker jag. Jaja, sådär ser den ut hela tiden iallafall.Mamma och pappa var på stan idag, och berättar att jag ska få välja ett par pjäxor som kostar max 2000kr på teamsportia tror jag det var^^ Det blir min födelsedagspresent som jag får i förskott. Jag fyller år på lördag, den 31a januari för er som inte vet, lägg det på minnet ;) Har kommit fram till att jag vet precis vad jag ska få när jag fyller år, meeen... det gör inget x) för det är saker som jag verkligen vill ha:) Ska få pjäxorna, frisörshampoo och sen vet jag inte. Mamma fick iallafall syn på en liten reklamsak i tidningen där det stod att en frisör sallong säljer 1,5 liter frisör shampoo för 299kr, annars kostar det 799kr. Jag är super lycklig :) Fick sånt shampoo som ni ser på bilden i julklapp av Jocke, bara för att han är världens bästa!<3>






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates