Subscribe News Feed Subscribe Comments

Halloj^^

Nu skriver jag ett till inlägg, bara för att Jonas vill det. Jag gissar på att han vill att jag ska berätta att jag är världens starkaste kvinna . Nej jag ska berätta om dagen. Bästa dagen, idag var det faktiskt riktigt roligt att vara i skolan, som vanligt när man är med tha gang ;) Tror aldrig jag garvat så mycket i skolan som idag. Jobbade med Linus och Jonas i en sak, och vi kom in på väldigt sjuka samtalsämnen, som jag inte tror att ni vill veta. Det räcker med att jag skriver att Jonas är en riktig kåtbock..

Jaja :) Var med Elli och hennes kompisar Miriam, Maria, Susanne och Frida sen en stund =) Det var trevligt, kul att träffa Ellis vänner^^ Skulle egentligen varit med Harila idag men det blev lite konstigt så nu känner jag mig svin taskig-.- Jaja, inga bilder idag, jag är lat. Hejdå=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates