Subscribe News Feed Subscribe Comments

Fam. Andersson got problem....

Vi har problem -.- Stoooora problem ;) Som är jag är väldigt lycklig över.. egentligen. Ja håll i er nu :O

Sigrid är med barn! Spänande va? Jag vet att alla har längtat såhääär mycket över att höra det! Hela världen jublar :)

Nej.. Jag hoppas ni förstod ironin! Min gulliga lilla kissekatt har varit ute och vart en stygg kisse. Hon löpte före jul, och under jul, och hon gjorde en massa hyss. Och som ren vana slängde mamma ut henne, när hon löpte. Shame on you!:O Sigrid blev ute flera timmar, och kom hem UTAN att skrika! Och nu har hennes mage blivit tjock. Så, om några veckor kanske vi har kisse bäbisar?:S Läskigt. Men vem vet, hon kanske bara gått upp lite i vikt, och vart konstig i humöret pga. att hon mår så dåligt av att se alla vackra smala kissemodeller på tvn. Jag menar, så är det ju med människor :) Nej men... vi får se. Grejen är det att vi vill ha renrasiga kisse bäbisar, för vi vill ha en till katt. Men mamma vill att det ska vara perser som vi kan ställa ut och så vidare senare:P Så ja.. det blir väl två kullar. Och det är det som är det stora problemet! Speciellt för pappa ;)hehehe.

Okej, oseriöst inlägg förlåt.. Jag är egentligen väldigt glad över detta, jag skrev bara det för jag vet att det är precis det mamma vill höra. Nej oseriös igen x) Hoppas jag inte är i Karlstad om det blir kissar. Pusshejdå från en glad Elisa! :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt kul inlägg! GullSigrid ska få barn =) oäktingar men ändå. Din blogg är jättebra, Elisa! /Fanny

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates