Subscribe News Feed Subscribe Comments

Söndag

Hade träning idag :) Det var trevligt, men jag försov mig och blev sen=/ Vaknade 9.20, fast jag egentligen skulle gå upp 08.40. Men lika bra var det, bortsett från att jag blev sen till träningen. La mig nämligen 02.30, inte så smart kanske.. Men jag hade trevligt iallafall ;)
Träningen gick fint :) Jag var där typ tio min sent, så värmde upp sen körde vi en massa gymnastik, det var kul. Sen gick vi upp till dans hallen. Tränade på programmet och sen slutade vi. Bestämde mig för att åka buss med Rebecca H så hon skulle slippa åka själv, fastän jag bara hade leggings och danshotpants xD Men jag överlevde ;) Skulle ha varit med Elli idag men hon var tvungen städa och hade dans så det blev inget =/ For vi typ två eller tre och mötte Rebecca, för att sedan möta hennes lover Alexander som i Alle. Shiiiit va söta :D Rebecca är kär^^ Alle med. Underbart=) Sen gick vi och gullade med hennes lilla syster och sen gick vi hit och jag färgade hennes hår^^ Det blir fint, tror jag. I morgon ska jag till skolan, sen ska jag på hörselkontroll, stackars mig. Jag känner mig väldigt deppig för att jag missar en halv timme ;O not. x) Rätt skönt tycker jag (a) Måste även lämna in ledighetsansökan som jag glömt bort ;P
Har en massa läxor. Ett glosförhör i engelska, ska prata om en bok högt inför halva klassen, har OP prov som jag måste ha MVG på. Så, det är ungefär så kul min vecka blir ;) Social med pluggboken :D Jippie ;)
Jag måste lära mig gå ner i spagat fort, för jag behöver kunna det så jag kan göra en massa häftigare saker ;) Så... om en månad ska jag kunna det. 18 februari ska jag vara nere i spagat, fortsättning följer x)
Måste även berätta att det inte går så bra för mig att bli av med mitt chokladberoende, vore det inte för att jag använt mina pengar till kläder, hade mitt rum varit fullt av marabou och vårat skafferi fullt av chokladpudding. Sorgligt va? ;) Men choklad är bra. Mums.
Hejdå gott folk :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej hoppas din torsdag blir super ;)

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates