Subscribe News Feed Subscribe Comments

Tjohooo


Godag. Idag är jag happygirl ;) Bestämt mig för att itne köpa en begagnad utan istället byta display som går på 900kr. Såååå skönt ^^ Den funkar ju fint annars, förutom laddar saken, men dom får kolla på den med. Det känns skönt, tar alltid ett tag att vänja sig vid en ny telefon;P Sååå jag slipper det!
Provet idag gick bra tror jag, man fick göra det i grupper så jag gjorde det med Martina, bäst var vi ;) Haha. Jag kan ju hoppas på MVG iallafall :)
Ska snart vara med Elli en stund, på skolan smsade hon och sa att en hade hittat en larv i skolans brockoli. USCH! :S Tur att jag inte ätit det innan heller (a) Var förresten potatisbullar som lunch idag, mums ^. ^
Slutade ELVA idag, heeeelt underbart! Sen gick jag, martina, jonas och linus på games xD Linus shoppade som aldrig förr;) höhö. Sen for jag hem, och jonas var så bästig att han åkte med samma buss som mig! Ska vara med tha gang ikväll ;) Hejdå :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates