Subscribe News Feed Subscribe Comments

Och så var det roliga slut..

Haha nej.. men jag har haft en underbar dag :) Vaknade, hoppade i duschen och åt sedan frukost. Fick min första present då jag käkat frukost och det var mina pjäxor :D Svin glad! Lägger upp en bild här på hur dom ser ut :) Dom är galet sköna.
Kan tyvärr inte lägga upp bilder från dagen nu, eftersom jag inte hittar igen sladden till kameran. Så det får bli under de närmaste dagarna. Fick besök av Kerstin och Sture, några bekanta till våran familj som vi bjöd hit. Dom var här och käkade och åt tårta, mums var det! Fick en dessert bok och en bad sak av dom, I am happy^^ Fick ett wii spel av syster och örhängen av pappa :) Och pjäxorna var från mamma och pappa. Fick pengar av mormor^^ Vi åt Flygande Jakob idag, måste vara bland det godaste som finns! När syster slutat jobba åt vi gräddtårta, yummy. Har idag kommit fram till att jag är lika gammal som Jocke nu (vilket egentligen inte stämmer) för båda är ju 17 ;) hehe. Nåja!
Vill tacka alla snälla människor som grattat mig, det känns jätte kul :)
Har träningar i morgon, först 9-11 och sedan 13-15. Första träningen måste man på, andra är frivillig. Lutar dock åt att åka på båda. Ska försöka fara till backen senare i veckan, om jag får med mig någon :) Hejdå gott folk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates