Subscribe News Feed Subscribe Comments

Scorpion

Träning, träning träning. Där har ni en bild på en Elisa iklädd tävlingströja och träningshotpants. Jag gör scorpion, jag tror det stavas så (: Jag vill lära mig bow.. NUUU! Jag vill kunna det före tävlingen, jag ska fixa det. Träning på söndag! Rebecca Harila missar DM, så hemskt :S Hoppas för gudsskull att hon inte tappar suget och inte följer med på SM för då blir det jobbigt -.- Jag vill ha med min harila :OOO<3>Haft en sjukt rolig vecka i skolan, trots att jag har varit så gaaalet trött xD Nåja, jag brukar blir ganska svammlig då...... Nåja :D Jag längtar till i morgon, blir att vara emd familjen, några bekanta till familjen och Elli ;D Jag vill se I taket lyser stjärnorna. Får bli att gå på den nån dag :) Blir btw inte middag med några från gamla klassen nästa helg, blir helgen efter det. Pusshejdå! :D



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates