Subscribe News Feed Subscribe Comments

Halloj

Vaknade typ elva av att Rebecca smsade, GRATTIS REBECCAA! xD


Har ingen aning om vad jag ska göra idag, mer än att vara på hockeyn. För er som inte vet så säljer jag och några andra ut föreningen ( alla som är över 15 eller 16) matchprogram och håller i flaggorna ;P På bilden ser ni mig och Rebecca före vi ska hålla i dom. Vi får inte pengar, men föreningen får ;) Egentligen är det rätt kul att vara på hockeyn, men bara tanken på hur äckligt kallt det är får en att vilja stanna hemma x) För er som inte har märkt så tycker jag om bilder, så jag kommer lägga in en hel del.

Jag älskar iallafall cheerleading, och ska snart tävla. Jag håller på att längta ihjäl mig :) Dock är SM i Nyköping, och det känns väl lite mindre lockande x) Jag går i allafall i ACA chiefs, som är ett senior B lag. Världens bästa lag med världens bästa människor :) Har syster som tränare och är själv lagkapten, vilket jag är väldigt glad över. Jag älskar gymnastik, men är väl inte världsbäst, not yet ;) Men snart så, passa er, hehe.

Nu till ett annat samtalsämne, ett litet arg meddelande.
Jag kände inte tjejen som förolyckades dagen före jul, jag visste bara vem hon var. Men jag blir så galet less på att folk sprider en massa skit rykten om att hon tog livet av sig. Det var en olycka, varför förstår inte folk det? Ni som sprider ut ryktena kände henne inte ens, så hur kan ni ens gå och säga någonting sånt?:S Tänk er själva om ni eller någon som står er jätte nära blir påkörd av ett tåg, och så går massa människor som inte ens känner dig eller den som blir påkörd, och sprider ut en massa rykten om att ni tog livet av er. Tänk först, tala sen. Försök sätta er in i andras känslor.

Nu ska jag skaffa mig ett liv ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates