Subscribe News Feed Subscribe Comments

Resultatet.




Här ser ni resultatet av kvällen... Det är mina kissar, Kickan(svart) och Sigrid(grå) ;) Men målet var att slöa hela kvällen, och så blev det. Slöa med PAINT! slå det ni. Åt förresten pizza till middag, och det är inte heller så illa, gotti men jäklar va törstig man bli:O
Satt och klagade på min kamera idag, en Casio exilim. Pappa tyckte att jag skulle köpa en systenkamera, men jag orkar itne bära runt på en sån xD Denna kan man ju sätta ner i fickan, och sen syns den inte. Iallafall, efter nån timme lästa pappa i en tidning att den fått bäst i test. Så jag får sluta klaga. Jaja jag är för trött, jag borde inte skriva. Jag ska ringa Jocke istället. Godnatt^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates