Subscribe News Feed Subscribe Comments

Halloj


Nu har jag tydligen gjort en blogg, jag vet inte varför, men jag fick för mig att göra det x) Sen får vi se vad som händer. Men jag var på skriv humör iallafall ;) Så jag sätter igång och skriver.


Jag har upptäckt hur sjukt fin utsikt vi har från vårat kök, vi ser ut över stan i Luleå. Svin mysigt är det :) Speciellt på morgonen när man är trött och sitter och käkar frukost, om det är mörkt ute. Gick ut med mormors hund när jag kom hem, bestämde mig för att gå en sväng i skogen, och då var det svinit fint. Synd att jag inte hade med mig kameran bara. Nåja, pappa fick gå ut i kylan och ta kort iallafall, den stackaren ;) Så jag ska lägga in en bild om jag förstår hur man gör. Annars får blogglovern Linnéa hjälpa lite ;) hehe. Iallafall, det är 20- ute tror jag, det skulle bli -25, tack godegud för att det inte blev det.


Var i skolan idag, såklart. Vi hade matteprov, jag fick 22/25. *lycka* Iallfall, efter matten hade vi OP. Vi började se på den gröna milen, som allt påstår sig gråta till. Så i slutet kommer hela klassen sitta och snyfta, möjligtvis inte de tre killarna. xD


Efter skolan var jag med martina och emma P på åhléns och sen träffade jag Kim. Vi gick på takeaway(tror jag det heter?). Jag köpte en grodbakelse och Kim köpte kaffe. Det var trevlans. Där träffade jag Catharina som jag hade som lärare i fyran till sexan, och sen kom Eva in, som jag hade som lärare i åttan :)


Nu byter jag samtalsämne igen.. Satt och sökte efter något att baka till mormor, som inte innehåller socker. Och det går typ inte att hitta :O Finns seriöst ingenting att baka till en som inte kan käka socker, det sög. Så nu får hon vara utan x) Nej men får gå och köpa något, när det är varmare ute.

Ska vara på hockeyn i morgon nån gång på dagen, be there ;) Nu på kvällen planerar jag att bara sitta och dega sönder. :) Hejdå! (fick in en bild också)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates