Subscribe News Feed Subscribe Comments

Days

Okej, jag ska uppdatera er lite. Jag ska få tandställning(räls) under våren. Jihoo -.- Iallafall så var jag på någon informationssak igår och då satte dom även fast två såna där hemska fästen för att kolla om jag får utslag. Är känslig mot nickel. Nu är min kind iallafall helt trasig på insidan, typ svullen och skit så det gör ont att prata och äta x) Ska nog gå dit i morgon och be om nån vaxsak som Fanny pratade om.
Idag hade vi matteprov som jag fick G+ på, lycklig för att jag klarade det, olycklig för att jag egentligen vill ha MVG i matte vilket jag säkert kommer misslyckas med. Hade sedan engelskaprov som jag inte har en aning om hur det gick på x) Till sist! Datorkunskap. Det gick lika bra som alltid, gjorde ungefär två uppgifter + något test. Datorkunskap suger, och utan Mia i samma grupp skulle och förmodligen inte överlever lektionerna. Dock håller jag inte längre att få utbrott på våran lärare, eftersom hon har rättat en hel uppgift. Wei :P Gick sedan hem till Mia, sen kom pappi och hämtade mig. Trevligt var det hos Mia iallafall :)

Ska vara med Lisa i morgon efter skolan, och förhoppningsvis med Linnéa också ;) Hade tänkt träffa Lisa på kvällen istället men jag kom fram till att det känns skönt med en slappar kväll :)
Sitter och snokar runt om allt tjoffs med piratebay, jag nöter aftonbladet ^^ Hejdå :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates