Subscribe News Feed Subscribe Comments

Omvårdnads

Sitter på omvårdnadslektionen nu, vi får använda datorer ;) Det är ungefär som att sitta hemma fast vi sitter i skolan, så mycket jobbar vi :) Linnéa och Mia sitter och kollar aftonbladet, Jesse och Linus sitter och spelar ett spel, Emma sitter på blogg.se och Jonas är den enda som jobbar:) Och snart ska vi väl gå och käka lunch, mitt i lektionen, som vanligt^^ Väldigt ansträngande. Var precis hos tandläkaren så nu mår min mun lite bättre iallafall. Jag ska försöka börja använda min bilddagbok lite mer, så ni kan ju kolla in den. http://www.elisaaan.bilddagboken.se/

Okej, jag ska äta, för dom andra åt när jag var hos tandläkaren. Jonas ska också äta, igen x)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates