Subscribe News Feed Subscribe Comments

En dag:D

Nejdå, men det har inte hänt mycket xD Var i skolan idag. Hade bild, det sög för jag kan inte skugga..?xD Mia ritade badbollar, eller om det var ett äpple?;) förlåt. Nåja den var trevlig om inte annat :D Hade engelska, pluggade ingenting, sen idrott. Hade glömt idrottskläderna hemma men fick låna Martinas basketshorts, tack snälla =) Det gick fint på klättringen, bortsätt från skrapsår på benet, men det överlever jag nog! Hade sedan matte, och våran lärare har blivit sjukt grinig. Usch, eller så missköter vi oss?x) Men det gör vi inte. Slutade halv fyra, stressade hem, fick två baslinnen (ett grått och ett vitt) av syster. Gulligull :D du ska få pengar för dom. Sen gjorde Linn tävlingsfrisyren på mig och sen for vi till träningen. Träningen gick inte bra för mig x) Har nog sträckt mig i benet igen. SUUUURT! Men det överlever jag också :) Ska som sagt lägga in bilder på tävlingsfrisyr nu när vi har tagit, men inte ikväll ;) Blir ut och äta på fredag med girlsen :) Sen backen på lördag. Nåja, detta inlägg var ju kanske smått tråkigt ;) Hejdå :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates