Subscribe News Feed Subscribe Comments

En konstig dag, kanske..

Konstig dag idag. Jag har vart yr och det har svartnat för mina ögon när jag ställt mig upp flera gånger. Men konstigt nog fixade jag idrotten! Woh xD Jag klarar scorpion bra nu(: Lycka^^ Hann bara hem efter skolan innan jag skulle på träning. Var hemma halv fem, gjorde nutella plättor och for sedan i väg 17.30, stress! Gick inte sååå bra på träningen, var helt slut-.- Men körde mycket gymnastik. Skulle så på händer på en bänk med två som höll i :S Usch va läskigt, men det gick till slut. Sen fick vi göra volter :) Svinit kul! Håller även på att bestämma om olika frisyrer.
Tänkte även skriva lite om min kärlek^^ Jag tycker han är väääärldens finaste kille och han är nog den bästa man kan ha. Varit med honom 1 år 9 månader, underbar tid. Vi har hunnit göra ganska mycket under den tiden. Bland annat: Varit till göteborg och gått på liseberg, svin kul :) Varit i stockholm och shoppat och varit på gröna lund där flera gånger, hans pappa bor i Sthlm. Vi har varit till Bournemouth, England och läst engelska i två veckor. Vi hann även åka till London över en lördag, och det är nog en av de häftigaste sakerna jag har varit med om. Jag älskar london! Vi har alltså sett flera sevärdigheter tillsammans, det är lite kul. Måste även berätta för er som kanske inte har så stor koll på vårat förhållande, att Jocke bor i karlstad och vi ses på lov. Men det går finfint :) Åker ner till honom 25 februari- 2 mars. Det blir galet skoj, jag saknar honom^^ Lägger upp en bild på oss som vi tog i Bournemouth. Ciao!:)

1 kommentarer:

Sanna sa...

Fint bild på dig och din kille :)

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates