Subscribe News Feed Subscribe Comments

Historisk helg.

Läskig helg detta. For till mormor i fredags, for förbi piteå och köpte en tunika och en bh. Åt sedan på frasses, for och handlade och sen till mormor. På lördagen vaknade vi och ser att det är världens snöoväder. Sitter inne hela dagen och ser på topmodel med förhoppningar att det ska vara fint väder på söndag. Dessutom var både jag och mamma sjuka. Vaknad på söndagen, ännu sjukare och upptäcker att det är samma skitväder ute. Morbror kommer förbi för att hjälpa mormor med en sak och säger att vi absolut inte bör åka för det var sånt där, trafikolycka väder ni vet?x) Sååå vi blev kvar tills idag. Jag vaknade och var ännu sjukare.. x) Äter frukost och sånt och far sedan iväg. Vi hinner bara en liten bit tills vi får syn på en bil i motsatt fil som voltar. Den typ, snurrade ett varv på vägen innan den for upp i luften, slog runt ett varv och landade på sidan i snön. Vi stannar bilen och går ut för att se om det finns något levande i bilen. Herregud, jag avr livrädd att det skulle sitta nån blodig helt sönderslagen människa där inne -.- Men vi och passageraren hade tur, det kom utklättrande en fullt frisk, smått chockad människa ur bilen. För att mannen skulle ta sig ut höll mamma upp bil dörren. Och vad gör hon sen?!? Hon släpper bildörren på sina egna fingrar!!! Ajajajajaj-.- Så vi for till skellefteås sjukhus och blev sittande där i två-tre timmar. Inget var brutet iallafall, men hon hade ont ont ont. Nåja, sen bar det av hemmåt, hann inte fara hem utan käkade ett minimål på max innan jag for raka vägen till träningen. Orkade inte vara med så mycket eftersom jag är sjuk. Nåja, trevlig helg var det iaf :)
Blir iaf skola i morgon, om jag så orkar eller inte x) Vill inte missa bilden och idrotten. Sååå jag måste dit. Dessutom så har jag träning som jag verkligen måste på. Uppvisning för föräldrar på söndag, det ska bli kul :) Besämde frisyrer som vi ska ha på tävlingen idag. Ska lägga in bild på det senare!:) Hejdå!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates