Subscribe News Feed Subscribe Comments

En trött dag och siffran 13.

Jätte trött idag ;P Vi har tydligen bokat en resa nu :D 5 juni^^ Till MALLORCAAAAAA!! Fuck va kul :D Jag och mamma åker då och pappa kommer ner en vecka senare eftersom han inte kan få ledigt. Nästa fråga är om jag kan det:S:S:S Det blir till att se.. Nåja, bokat är bokat ;) Jäklar va glad jag är nu. Har btw planer på att åka ner till göteborg med Lisa Lejon och se på Madonna i agusti, om det blir så och om vi får tag i biljetter. Sjukt kul det skulle vara ^^ Inte för att jag brukar lyssna på Madonna eller något tyvärr, men jag såg en konsert med henne på tv och det var bland det mäktigaste jag sett. Dessutom har mammas släkting/kompis sett henne i Danmark, och hon sa att det var bland det bästa hon varit med om i hela sitt liv. Nåja, något att fundera på :) Är säkert omöjligt att få tag på biljetter till henne också. Kostar 700 kr för de sämsta platserna =/

Jobbig dag idag, ska försöka sova tidigt så jag är pigg i morgon x) Sigrid som vi tror är med ungar verkar löpa igen. Kan gravida katter löpa?:O Hennes tissar växer ju så hon måste ju ha ungar i magen?xD Aja, hon är söt hur som helst, hon ligger bredvid mig och myser :) Fanny smsade idag att det är fredag den trettonde i morgon, herregud. Vågar man sig ut ur huset?xD Jag vet, jag är lite fjollig ;) Men om jag flyger skulle jag aldrig någonsin kunna sitta på rad 14, eftersom det egentligen är rad tretton. För er som kanske inte flyger så ofta, eller som inte lagt märke till detta: På ett flygplan finns alla rader mellan ex. ett och 28 med, men inte rad tretton. Det står såhär: rad 11, rad 12, rad 14, rad 15. Alltså står det inte rad 13, men rad 14 är rad 13 om man räknar. Med det trot dom säkert att folk ska våga sitta där bara för att det inte står rad 13, men det vågar inte jag. För jag slår vad om att planet skulle brinna upp eller något precis bara för att jag sitter på den raden ;) Helt seriöst, jag är rädd för att sitta där och vägrar göra det x) Och ja, jag är rädd för nr 13 ;O Kolla här, ett till exempel. För er som inte vet har jag alltid varit rymd intresserad, tro det eller ej x) Se nu: År 1970 lyfte Apollo 13 från Cape Caneveral som ligger i Florida. Apollo 13 lyfte precis 13.13. Den 13 april inträffar en olycka, en syrestank exploderar och det blir en kamp att få ner besättningen levande på jorden. Tur nog lyckas man få tillbaka dom oskadda och allt slutade lyckligt. Men observera hur många nr 13 det är med i olyckan x) Läskigt, inte sant? Nu vet ni varför jag inte riktigt gillar nr 13 iallafall ;)

Nu tillbaka till det Fanny skrev, såhär såg det ut:
Är du säker på att du ska äta middag med oss FREDAGEN DEN 13:E!? Haha tänk om alla sätter i halsen och dör? ;) ( jag svarade att jag är helt säker ) Fanny igen: Okej ja allt är ditt fel om jag råkar sticka ut ögat med gaffeln eller nå :O

Nå, vi får väl se hur det går. Trevligt ska det bli iaf:D Får hoppas på att slippa besöka akuten ;)
Nu ska jag sluta skriva :D Kram på er snälla människor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates