Subscribe News Feed Subscribe Comments

Madonna


Är hemma idag också, mår lite bättre men fortfarande jätte ont i min mage-.-

Sitter iallafall och köar för att få tag i Madonna biljtter, känns som om det inte kommer att lyckas så bra ;P I varje fall är det väldigt tråkigt. Köat ca. tio min redan och ser verkligen fram emot att få kö i några timmar till ;) Lisas föräldrar har fixat så att vi får låna en lägenhet av någon som dom känner under tiden som vi är där, underbart :) Dvs, gratis boende :D tror jag.

Skrev nydligen om att vi ska bo i en lägenhet med massa backar, det har blivit ändrat eftersom man MÅSTE ha bil, och vi känner oss inte så jätte sugna på att betala ytterligare kanske 2000 kr på bil, när vi tycker det är mysigare att gå då vi väl är utomlands :) Har istället bokat ett hotell med utsikt över havet, där har vi även pool och massa tjoffs, konstigt nog var det bara 3 stjärnor tror jag x) Aja det blir finfint. Även det andra hotellet är ombokat till ett lite mindre lyxit hotell, men ligger lika nära stranden och stan :) Det var dock mycket billigare, så då kan vi göra mer saker. Nu ska jag fortsätta köa, köa och köa. Hejdå :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates