Subscribe News Feed Subscribe Comments

En tråkig dag.

Ungefär som på bilden känner jag mig just nu -.- Min mage gör svin, svin, svin ont i mellan åt. Jag vill till skolan, tro det eller ej x) Men det här är andra gången som jag är sjuk på typ tre veckor och det suger:P Men jag är så sjukt glad, för vi ska vara tre veckor i Mallorca! Tänk er, tre veckor :D Vi har hyrt en lägenhet i en by någonstans, tar typ 20 min att gå till stranden. Dessutom är byn en enda stor uppförsbacke, blir fint för mamma som säger att hon ska banta. Mindre fint för mig som drömmer om att ligga på stranden och slippa gå i uppförsbackar. ;) Men det känns riktigt kul faktiskt, trots backarna. Tredje veckan spenderar vi på ett lägenhetshotell i Alcudia som ligger 50m från stranden och 100m från centrum ;) Mmmm!!!

Nåja, idag blir det bara att sitta hemma -.- Ciao :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates