Subscribe News Feed Subscribe Comments

Världens yngsta mamma och alla hjärtans dag.


Satt och klickade runt lite och började läsa om en pojke i storbrittanien som fått barn vid 13 års ålder?! Sjuk tycker jag :O Började sen kolla om världens yngsta mamma, kolla här: http://baallerinaa.tripod.com/id73.html . Men det läskiga med killen i storbrittanien är att han visste om att hans flickvän visste att hon var med barn och dom valde att behålla ungen :O Titta om ni vill: http://www.expressen.se/Nyheter/1.1466354/nybliven-pappa-och-bara-13-ar
Nåja, var med Linus och Jonas i backen idag, det var helt sjukt kallt, snö över allt x) Det var -12, väääldigt kallt när man är i backen märkte jag x) Började snöa lite smått, skulle ta på mig skidglasögonen och upptäckte att dom hade frostat igen, svin kul... x)
Var med Lisa nu på kvällen! Det var jätte trevligt ;D Vi satt och snackade och såg melodifestivalen, fast det gjorde vi egentligen inte ;/ Nåja trevligt var det. Köpte Geisha choklad och käkade marabou som jag fick av Elli igår xD Vi delade på en cola också, och hon käkade chips, mums mums. Upptäckte att hon har världens goaste hårboll till hund också :) Träning i morgon kvart i tio, sedan uppvisning för föräldrarna. På bilden där uppe ser ni två halsband som jag fick av Jenny E och örhängen som jag fick av Ellinor^^ tack tjejor =) Bilder på mig, Lisa och hennes lilla hårboll hugo här nedanför. Godnatt!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates