Subscribe News Feed Subscribe Comments

Trevlig kväll.

Ny design som ni kanske ser, vad tycker ni?:) Säg till om det är jobbigt att läsa med denna text färg. Inte såå matchande färger, meeen. Jag gillar det :) Det är Elisigt, så att säga.

Var på middag med dom hääär tjejerna idag :) Tack för en underbar kväll, hoppas det blir en till snart. Har verkligen saknat er!!! Åt på Asian kitchen runt mitt runda favorit bord ;) åt stekta nudlar med kyckling och grönsaker, mumma xD Här får ni lite bilder!

Förlåt tjejer, jag tog några av de flumigaste bilder som jag hittade x) Och nej, jag är inte påväg att spy på bilden (även fast det kanske kändes så), ville bara inte att någon skulle få kort på mig när jag äter xD Ni är bäst tjejor!<3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates