Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sjuk.

Slingade mitt hår på nytt igår kväll, jag blev nöjd. Dom syns lite lagomt mycket (: Tror dock att dom syns mer IRL. Tack för hjälpen syster Linn!<3 Jag vet inte om jag ska bli blondare eller ha kvar det såhär, vad tycker ni människor? Nåja, sjuk idag ;/ det suger. Vaknade i morse och det kändes som om jag hade två köttbullar i halsen. Sååå, jag insåg ganska fort att jag inte skulle palla skolan idag, och gick och la mig igen. Är livrädd för att jag ska få en öroninflamation, för det trycker mot mitt öra, så får käka avsvällande och ta cortison(stavning?) nässpray hela tiden. Nåja åker till mormor ikväll :) Ska först förbi piteå på några affärer, vilket inte känns så lockande just nu. Sen ska vi käka hamburgare, yummy^^ Nåja, hejdå gott folk :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

tja du har blivit utmanad ;) läs mitt senaste inlägg :)

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates