Subscribe News Feed Subscribe Comments

En kall dag.

Sov svin dåligt i natt och hade ont i magen för första gången på riktigt länge x) Om man får klaga lite ;) For iallafall till skolan och pallade hela dagen. For sen hem och satte mig här med mammas nya dator, på bilden ser ni resultet, även kallat fjortisbild. Det var lite kul när vi stod och väntade på bussen idag, ni vet när en mamma får fyra barn säger man ju fyrlingar? Tror jag. Jonas trodde iallafall att det heller fillingar?! xD Haha.
Nåå, kanske vara med Lisa Lejon en stund ikväll, får se hur trött jag är :) Ser även ut att bli en väldigt icke romantisk alla hjärtans dag. Först skidor i måttsund med Linus och sen ska jag mest troligt sitta och ha deppkväll med Lisa ;) För att hon är singel och jag saknar min pojkvän! Skriver mer ikväll, hade tänkt lägga upp lite bilder, om orken tillåter ;) Ja just det, svinit kallt ute idag, trodde jag skulle frysa tårna av mig. Om det var att jag har tunna sockar eller om det är kallt ute vet jag tyvärr inte. Ciao snälla människor!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates