Subscribe News Feed Subscribe Comments

Happy time ;D

Haha jag var bara tvungen att lägga upp denna, hon är så vacker (; Sådär har hon dessutom skrikit i en vecka nu, oavsett om man rört henne eller inte.

Nåja, gick och fikade med girlsen efter skolan idag :) Det var nice. Jag och Linnéa delade på en påse med wienerbröd (stavning?), två stora var fick vi ;) Mums. Sedan gick jag och mötte Lisa på KH för att hämta ut biljetterna till Madonnas konsert. HAPPY!!! Jäklar vad jag längtar :D Sen for vi iaf hem till henne och satt och kollade lite bilder, jag var väldigt osocial och trött kände jag, förlåt för det x) Var förresten två gånger till tandläkaren idag, först på morgonen för att jag har så ont i min kind, sen för att kolla så att det inte beror på min överkänslighet mot nickel x)

Jag vill ha min dator med till Karlstad, men vem orkar släpa på den?:S Inte jag x) Vettetusan vad jag ska göra på tåget utan Jocke, därför vore den bra att ha med. Men allting går ;) Har träning länge i morgon. Sen blir det nog att sova x) Kanske vara med Elli på kvällen, men tror inte jag kommer orka fara iväg ;/ Behöver förresten röja upp mitt rum, tvätta kläder och börja packa min rosa resväska ;) Vi får se vad som händer. Karlstad på onsdag iallafall! Jag saknar min loverboy ;P Ciao!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates