Subscribe News Feed Subscribe Comments

Packing

Var i skolan idag, åkte skrillor på idrotten. Haha, jag måste sett ut som en 5- åring som vinglade mig fram, typ en liten kyckling. Bra beskrivning?x) Nåja, jag tror inte jag ramlade, men det gick i slowmotion. Skridskor är alltså inte min grej ;) Ångrar att jag inte tog med mina långfärdsskridskor, det är faktiskt riktigt härligt att åka ^^
Idag ska det tre dagars långa packandet bli klart. Jag måste ju bli klar, far i morgon :O Jag saknar Jocke så det blir najs, undra hur många inlägg jag har skrivit det i :) Men det ska bli kul att vara med hans familj också. Jockes mamma fixade sista minuten tågbiljett till mig idag eftersom jag inte kunde. Det var snällt, tack :) Fick ledigt från matten idag för att vi skulle hinna till arbetsförmedlingen och söka sommar jobb, sökte till max. Bättre än ingenting x) Kändes dock lite meningslöst att gå till andra sidan stan bara för att söka till ett ynka jobb som jag förmodligen inte kommer få xD Jätte många som sökte dit. Åka till farmor sen träna kl 18. Sen hem, slappa, förhoppningsvis äta en semla, DET ÄR SEMELDAGEN IDAG!!! Som jag så fint kallar det, även kallat fettisdag tror jag. Sen ska jag sova tidigt (=sent). Nu ska jag fortsätta med packandet, jag ska försöka sno Jockes dator och blogga lite nån dag ^^ Hejdå snälla människor:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates