Subscribe News Feed Subscribe Comments

Vilken dag..

Okej, ingenting har hänt idag. Förutom skolan xD Och färgat håret på syster. Känt mig hel hängig hela dagen, ont i halsen och galet trött. Hade datorkunskap, lika kul som vanligt ;) fast det gick lite fortare idag. Fick MVG på en uppgift ;D
Är världens snöoväder ute -.- Jag och Mia fick skjuts av pappa hem, det var snällt ;P

Färgade systers hår när jag kom hem, sedan gjorde hon blonda slingor i mitt hår. Dom syns inte x) så ska kanske göra nya ikväll;P Den som lever får se;) Nåja, åker till skellefteå i helgen:) Ska skjutsa hem mormor =/ Kommer iaf hem på söndag, för då är det träning ;) Nu ska jag sluta skriva och vänta på att bli frisk och pigg! Ciao :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates