Subscribe News Feed Subscribe Comments

Uppvisning

Vilken dag... x) Somnade 04.00 i natt, och gick upp halv nio. Bra jobbat va? Nåja, jag var trött en stund men sen gick det över ;D Hade först träning mellan tio och tolv. Träningen gick fint, men det hände en liten sak. Jag är bakperson när vi bygger, och vi lyckades riva ett bygge så att toppen föll bakåt och hamnade på mitt huvud = ont i nacken. Min nacke knackade till och jag blev svin rädd, men den blev bra igen och nu gör den inte ont alls :) Skönt det.
Sen skulle vi ha gymnastik på uppvisningen. Så skulle jag ta sats och köra hjulning, hjulning, rondat. Fick jätte mycket fart och var inte alls beredd på det, efter som det inte har gått så fort tidigare. Efter rondaten fick jag inte stopp och fortsatte bakåt... men syster fick stopp på mig = ont i hennes rygg. Nåja, det var snällt iaf :O Haha. Men annars gick allt finfint! Hade sedan möte och fick se en dokumentär om syster, det var kul :) Sen när vi kom hem fick vi främmande. Sen höll jag i Mille, åt, pratade med harila och satte mig här ;) Jag är så glad att jag har dig harila, du är en jätte fin vän :) <3 Jag minns att jag skulle skriva något lite, mer intressant kanske idag, men vette tusan vad det var x)

Nåja, hoppas så sjukt mycket på att få tag i biljetter till Madonna, jag vill verkligen, verkligen se henne ;O
En sak som jag tänkt skriva här ett tag, jag älskar detta.. vad ska man säga.. jag vet inte x) Men läs här: People change, things go wrong. Shit happens, life goes on.
Hejdå :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates