Subscribe News Feed Subscribe Comments

-.-

Jag är på sjukt dåligt humör, ursäkta för det x) Min träningsvärk har inte släppt, och jag kan seriöst inte böja mina ben. Träningen gick skit, inte så konstigt. Dessutom hade vi träning på borgmästar som har världens minsta hall. SkitSkitSkit. x)

Skolan gick bra iallafall. För första gången var bilden riktigt tråkig, jag som annars brukar älska den;P Sen hade vi engelska, den var som vanligt. Sen idrott, det var handboll och jag gjorde inte så bra ifrån mig(träningsvärk och dör om jag springer). Sen matte, och läraren var lika gnällig som vanligt x) Martina hade vatten och jag två kakor, det gillade han tydligen inte. För första gången bryr han sig om en sån sak, herregud vad händer?x) Kommer män i klimakteriet?xD
Haha. Nåja, på fredag blir det movietajm med the old gang;) Jag längtar! Sen lördag blir det hockey och gymnastikträning, Lina ska följa mig på den eftersom Sandra inte kan. På Söndag håller jag i träningen eftersom våra tränare inte kan. Och det är på hälsanshus! :D WOHOO!

Mia är så sjukt duktig på att muntra upp mig, tack.. xD

Mia , - [; - I believe in tomorrow, letting go of yesterday - säger:
jag är döööödströööttt!
Elisa. www.elisaaan.blogspot.com säger:
Hahah sov^^
Mia , - [; - I believe in tomorrow, letting go of yesterday - säger:
ska strax
Elisa. www.elisaaan.blogspot.com säger:
Haha bra
Mia , - [; - I believe in tomorrow, letting go of yesterday - säger:
hihi ;p
Mia , - [; - I believe in tomorrow, letting go of yesterday - säger:
så att jag orkar med dig imon


Förlåt för ett deppigt och tråkigt inlägg.. x) Haha, jag ska sova så jag vaknar på bättre humör :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates