Subscribe News Feed Subscribe Comments

Haha läs detta:D http://www.expressen.se/Nyheter/1.1512043/malade-jattepenis-pa-taket
Sååå cleant! xD

Nåja, jag är sjuk idag också. I morgon ska jag till tandläkaren och sen har jag prov, vettetusan hur jag ska palla något av det ;O Vi får se, men jag behöver verkligen få göra bort provet. Jag vill ut också, för det är så sjukt härligt väder :) Kickan ligger på rygg och solar magen i köken, söt man får vara <3
Idag var det annons om Cheerleading DM som är i Boden, det suger att det inte är i Luleå, för då hade vi fått hotel frukost och då hade massa fler människor kunnat komma, fast iofs.. om man gör bort sig är det inte lika många som ser det (; Men men, största problemet är iallafall hotelfrukosten som vi inte får, finns det något godare?:D Tveksamt. Typ bort med 100 olika saker uppradade, mums... Haha just det! Igår såg jag sånadär flingor som man äter till fil eller mjölk, vad heter det?.. Iallafall, finns det såna med chokladbitar, jag tror jag måste prova det.

Hejdå:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates