Subscribe News Feed Subscribe Comments

Dagen.

Kul dag idag blev det :) Kom på att jag ville ut och promenixa, så jag smsade Jenny E, hon var på så vi gick ut på en promenad :) Kom på att vi kunde gå till kronan och överraska Marre, men så blev det inte. Vi gick hem till mig för jag behövde mer kläder, ringde till Marre och hon sa att vi skulle följa henne till Amanda och Josse :) Så vi gick dit, och det var jätte trevligt. Bestämde att vi ska ut och åka skridskor på torsdag, hur nu det ska gå?.. xD Och kanske tacoskväll till helgen ;) Vi får väl se. Var sjukt kul att vara med dom iallafall, det var galet längesen ;O Camilla ska också vara med, det var verkligen längesen^^

Kom på att jag glömde ta kort på min svarta monki tröja, så jag ska göra det och lägga in :)
Hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates